10 iunie 2013

Floricelele de porumb uriaşe

Ceea ce vedeţi în imagini nu este un coş de gunoi cu hârtii mototolite, ci este coşul nostru bun la multe, plin ochi cu floricele de porumb uriaşe. :) Sunt delicioase, dădătoare de bucurie şi de haz. Povestea lor începe cu obiceiul nostru de a tropăi în pat, mai bine zis de a face un soi de bicicleta, lovind salteaua patului cu putere, cu ritm dacă mai şi cântăm sau ascultăm muzică sau liber, doar pentru amuzament. Adesea se întâmplă să avem pe lângă noi pernuţe sau jucării de pluş care sar şi ele odată cu tropăielile noastre. Şi aşa ne-a venit ideea de a ne procura nişte floricele de porumb uriaşe (a se citi coli de xerox de A4, nu mai mici, mototolite cu spor) care să sară de zor pe lângă picioarele noastre de parcă s-ar coace pe foc. Şi le-am făcut să sară de nu s-au văzut! Şi ce ne-a mai plăcut să tropăim cât mai tare şi cât mai repede, de-au sărit floricelele noastre în toate părţile. Când am obosit, le-am adunat înapoi în coş, le-am răsturnat şi le-am adunat iar. Ba chiar am încercat să nimerim coşul de la distanţă şi am avut câteva aruncări reuşite. După ce ne-am jucat să nu credeţi că le-am aruncat. Le-am păstrat şi le mai folosim când avem chef de tropăit cu ghemotoace săltăreţe în preajmă. Vă recomandăm această activitate simplă, dar plină de veselie. Este şi un bun exerciţiu fizic, de asemenea. Şi vă mai spunem un secret: aceste floricele de porumb uriaşe nici nu se ard, oricât le-aţi lăsa să se coacă şi să sară, nici nu se învechesc. :) Spor la joacă!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...