4 august 2013

Cartea cu codiţe

Printre activităţile noastre din ultima perioadă s-a numărat şi un joc foarte simpatic, cu codiţe de animaluţe, inspirat de o carte tot cu codiţe, foarte serioasă de altfel, mai ales datorită raţei uşor încruntate de pe copertă. :)

Cartea cu pagini groase, cartonate şi cu imagini pufoase se numeşte Farmyard Tails şi este minunată pentru mânuţe mici şi curioase. Paginile sunt secţionate, partea de sus conţinând o descriere simplă a codiţei din imaginea alăturată, în care nu se vede tot animăluţul proprietar al codiţei, iar partea de jos propune variante de răspuns la întrebarea Ce sunt? Toate imaginile sunt catifelate, foarte plăcute la atingere. Cei mici trebuie să potrivească animalele cu codiţele lor.







Când vom mai creşte vom explora şi cartea lui Eric Carle, pe aceeaşi temă simpatică, a codiţelor de animale. Însă deocamdată ne-am inspirat din Farmyard Tails şi ne-am jucat cu patru animăluţe de pluş care au codiţe bineînţeles şi pe care noi deja le cunoaştem foarte bine. După ce am studiat de multe ori paginile pufoase ale cărţii şi am numit animalele şi culorile lor, i-am ales pe Tigrilă, pe Aiurel, pe Mickey Mouse şi un alt soricel alb şi drăguţ pentru a pune în practică subiectul nostru. Le-am studiat bine codiţele, le-am descris şi le-am smotocit, apoi i-am aliniat pe toţi patru şi i-am acoperit cu un cearceaf, lăsându-le doar codiţele afară.


Au urmat întrebările de genul Care este codiţa lui Mickey? Dar a lui Aiurel? si tot aşa, amuzându-ne foarte tare când îi trăgeam pe cei patru pe rând de codiţe şi descopeream răspunsurile corecte la întrebări. :) Bineînţeles că am ajuns şi noi sub cearceaf, ciufuliţi şi amestecaţi cu pluşurile. Mare distracţie a mai fost! Spor la joacă vă dorim!

4 comentarii:

  1. Ce carte frumoasa! De unde ati cumparat-o?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este. :) Am cumpărat-o de la un outlet de cărţi din Bucureşti. Este la intrarea pe Str. Lipscani, dinspre I.C. Brătianu. Numai bine.

      Ștergere
  2. Jocurile voastre cu codite mi-au placut la nebunie! Imi incarc bateriile pentru joaca citindu-va, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumim frumos şi noi! Mă bucură nespus că vă plac jocurile noastre simple, dar vesele. Vă mai aşteptăm pe la noi. O seară frumoasă şi spor la joacă!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...