3 iunie 2013

La circ... de 1 iunie

De 1 iunie am ieşit la plimbare, spre parc. Lângă parc, era un mall. În parcarea mall-ului era un circ. Nici nu mă gândeam să intrăm, considerând că două ore de spectacol şi de larmă ar fi fost prea obositoare şi plictisitoare pentru un copilaş de nici un an şi jumătate. Însă ne-am interesat dacă se pot vizita doar animalele, ştiind că la unele circuri se primesc vizitatori în menajerie. Şi după un ocol al circului am ajuns să vedem elefanţii. De foarte aproape. Nu mi-a mai trebuit decât să-l văd pe-al meu copilaş plin de entuziasm văzând animalele imense de care ştia din cărţulii, că am şi hotărât să intrăm la spectacol, care începea în două minute. Speram ca elefanţii să-şi facă apariţia în prima parte şi apoi să ieşim. Aşa a şi fost. Dar până la elefanţi, motivele de încântare au venit unul după altul. Era aşa surprins să vadă atâţia copii la un loc, făcând aşa o larmă, aplaudând şi râzând. El se uita la tribune şi eu mă uitam la zâmbetul lui, care se transforma des în chiot de bucurie. Aplaudam împreună pe ritmul muzicii şi se uita mulţumit cum aplaudă şi copiii din preajma noastră. S-a uitat cu mare atenţie la poneii care s-au învârtit prin ring. La fel, şi la acrobaţiile de la înălţime. În momentele mai puţin spectaculoase îi povesteam la ureche că sus este cupola, că luminile colorate se sting şi se aprind sau cum se va da cortina la o parte şi vor apărea elefanţii numaidecât. Şi a apărut unul singur, dar care ne-a plăcut foooarte mult. L-a urmărit cu mare atenţie, pe tot parcursul numărului. Iar eu am fost tare fericită că îi pot arăta în realitate the elephant din cartea cu animale. Poze n-am apucat să fac prea multe, decât căteva cu micul spectator încântat. La pauză am vrut să plecăm, însă au anunţat număr cu şerpi şi crocodili uriaşi, şi după o scurtă plimbare, ne-am întors. Şi aşa am mai făcut cunoştinţă cu două animale preferate, tot din cartea cu pricina. Chiar aveam în rucsac şarpele de plastic cu care ne place mult să ne jucăm în ultima vreme. Nu ştim ce a urmat că am plecat, pentru că nu vroiam să obosim prea tare sau să ne plictisim. Dar a fost o experienţă foarte frumoasă, pentru prima dată la circ. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...