17 aprilie 2013

Cercetăm... iarbă şi pietre

Ce mai facem noi pe-afară, pe lângă plimbare, jucatul cu mingea sau pe lângă fuga de şi după câine? Păi cercetăm, studiem tot ce-i în jur, încercând să punem mâna pe cât mai multe, mai ales pe lucruri de pe jos. Bine că am scăpăt de perioada gustatului de orişice. Azi ne-am jucat iar cu pietre şi cu fire de iarbă. Am făcut o grămăjoară, împreună. Apoi pietrele au fost azvârlite cât colo şi adunate iar, doar de mine, nu împreună, de mai multe ori. :) Unele au fost chiar interesante, având în vedere că au fost analizate individual şi întoarse pe toate părţile. Iarba, după cum se vede, nu era tunsă bine şi am mai aranjat-o noi pe ici pe colo. Firele smulse, erau de asemenea studiate cu atenţie, apoi le lua vântul.

Cam asta am făcut noi azi afară...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...