11 februarie 2014

Amintiri şi dorinţe

În sfârşit am găsit o idee pentru concursul despre care v-am spus cu ceva vreme în urmă, cel despre Amintiri şi dorinţe! Atât de mult mi-a plăcut tema, încât nu era chip să nu participăm şi noi. Aşa că mi-am tot făcut brainstorming, în care fel de fel de amintiri, de dorinţe şi de forme în care acestea ar putea fi redate se învârteau haotic, iar până la urmă am ales un calup de amintiri, unul de dorinţe şi o anume formă de-a le arăta şi altora, toate simple, însă foarte dragi nouă.


Amintirile sunt despre toate câte le-am făcut pentru casa noastră şi pentru curte, despre câte cărţulii au trecut prin mânuţele lui Mathias, despre activităţile noastre pe marginea acestora şi despre câte cuvinte noi a spus micul "cititor" datorită cărţilor pe care i le-am citit anul trecut.
Dorinţele nu sunt decât o continuare a amintirilor, şi anume, să mai facem lucruri minunate pentru casa noastră şi să citim şi mai multe cărţi, şi pentru noi părinţii, şi pentru Mathias. Am împletit toate acestea în forma unei căsuţe din cărţi, cu uşă şi ferestre tot din cărţi şi cu un acoperiş, cum altfel decât cu file şi coperţi. La noi în curte mai este încă ceva zăpadă, însă sper ca soarele primăvăratic să o topească repejor şi să ne înverzească pomişorii. :)

Aceasta este lucrarea noastră pentru concursul Amintiri şi dorinţe organizat de către Clubul Magic şi sper să vă încânte la fel de mult ca şi pe noi. Succes tuturor!









**********************************************

Update 1: Se pare că a noastră căsuţă cu amintiri şi dorinţe a avut noroc şi a fost extrasă printre câştigători! Mulţumim mult Clubului Magic pentru acest concurs minunat şi pentru premiu! 

 **********************************************

Update 2: A ajuns la noi premiul de la Clubul Magic! Mulţumim frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...