11 mai 2013

Te voi purta cu mine, întotdeauna.


Te-am purtat cu mine, întotdeauna
                                                                      de Christine Maguire

Înainte să fii conceput am purtat o parte din tine în sufletul meu. Când l-am întâlnit pe tatăl tău, am privit în ochii lui şi am văzut cealaltă parte din tine, şi te-am recunoscut, şi m-am rugat ca tu să iei fiinţă.

Înainte de-a te fi născut, te-am purtat în pântecul meu. Când erai agitat îţi cântam şi te linişteam şi îţi spuneam cât de mult te iubesc.

Când te-ai născut, te-am purtat în braţe. Te-am sărutat şi te-am ţinut la pieptul meu astfel încât să ştii că există lumină şi căldură şi bunătate în această lume.

Mai târziu, te-am înfăşurat într-un şal şi te-am purtat aproape de inima mea. Te-am ţinut strâns ca să poţi auzi cum inima mea bate la fel ca a ta; că noi doi suntem la fel, tu şi eu, şi că nu va trebui să plângi singur niciodată.

După o vreme, te-am purtat în spate astfel încât să te poţi uita la lumea înconjurătoare cu încredere şi cu bucurie şi să ştii că aici este locul tău; astfel încât să poţi împărtăşi toată frumuseţea lumii, fiind egal cu tot ceea ce trăişte în aceasta.

Mai apoi, acum, te port în braţe când eşti obosit sau când simţi teamă. Astfel să ştii că indiferent de cât de extenuat ajungi să fii, sau indiferent de ce îţi oferă viaţa, întotdeauna te vei putea baza pe altcineva pentru a-ţi oferi sprijin şi mângâiere.

Când vei fi mare, dragul meu, şi aventurile tale te vor duce departe de braţele mele, să ştii că până în ultimul moment al vieţii mele te voi purta cu mine. Te voi purta în inima mea, pentru că tu eşti întotdeauna cu mine.

Te voi purta cu mine, întotdeauna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...